Australia here we come! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Annelieke en Mark - WaarBenJij.nu Australia here we come! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Annelieke en Mark - WaarBenJij.nu

Australia here we come!

Blijf op de hoogte en volg Annelieke en Mark

20 Augustus 2012 | Nederland, Zwolle

Over 2 dagen is het zover..dan vliegen wij naar Australie waar wij vier weken gaan rondreizen!

We vliegen vanuit Amsterdam naar Cairns waar onze reis begint. Vanuit Cairns reizen we per camper naar Brisbane waar we het vliegtuig naar Sydney pakken om daar onze reis af te sluiten.

Via deze weblog willen we jullie op de hoogte houden van al onze avonturen. Veel leesplezier!

Een dikke kus,

Lieke en Mark

• 21 Augustus 2012 - 08:29

Alette:

Heel veel plezier. Liefs Alette

• 21 Augustus 2012 - 14:21

Nadine O:

Hoooi Anne en Mark! Hoorde net dat jullie nu op Singapore Airport zijn om te wachten op jullie doorvlucht :D heel fijne reis nog! ben benieuwd naar jullie eerste reisverslag!! Dikke kus!