Het is bijna zover! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Annelieke en Mark - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Annelieke en Mark - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Annelieke

Blijf op de hoogte en volg Annelieke en Mark

22 Augustus 2010 | Nederland, Zwolle

Nog vier dagen en dan vertrekken wij naar Amerika! Donderdag vliegen we vanaf Amsterdam naar Zurich, daar hebben we een overstap. Vanaf Zurich vliegen we naar Los Angeles, waar we de eerste week bij Carole en Gerrit (oom en tante van Mark) zullen verblijven en Astrid op gaan zoeken, want zij studeert daar een half jaar.

Begin september vliegen we naar Las Vegas. We hopen tijdens ons verblijf in Las Vegas naar de Grand Canyon te gaan.
Vanuit Las Vegas gaan we naar San Francisco. Wij zullen hier ongeveer een week blijven.

En dan gaan we onze reis vervolgen met de trein. We gaan een treinreis maken van San Fransisco naar Chicago. Deze reis zal 51 uur duren, maar dan gaan we wel door de Rocky Mountains en de Serra Nevada (natuurgebied).

Aangekomen in Chicago, zullen wij daar drie dagen verblijven en we hopen dat we Neil (neef van Mark) ook nog kunnen bezoeken.

Dan hebben we nog maar 1.5 week over. We gaan eerst twee dagen naar Toronto in Canada. Vanaf Toronto zullen wij een dagje naar de Niagara Falls (een van de grootste en bekendste watervallen ter wereld)gaan.

We eindigen onze reis in New York!
Na vier weken zullen wij op woensdag 22 september weer terugvliegen richting Nederland.

Dit was ongeveer ons reisschema.
Maar voordat we vertrekken zullen we toch eerst nog even moeten inpakken, schoonmaken, kat naar het pension brengen etc. etc.

Tot de volgende blog!

Groetjes,

Mark & Annelieke

• 22 Augustus 2010 - 09:19

Agnes:

Lieve Mark en Lieke,
    Leuk weer om de berichtjes van jullie te lezen.We zijn erg benieuwd naar jullie wetens waardigheden en kijken dan ook uit naar al die berichten!
    Kus ma

• 22 Augustus 2010 - 10:07

Els:

Hoi Annelieke en Mark,

Wat een schitterende reis gaan jullie maken, en wat leuk dat jullie weer een reisverslag hiervan maken.
    We gaan jullie helemaal volgen.
    Als je Astrid ziet doe ook maar de groeten van ons.
    We wensen jullie een prachtige reis toe en heeeel veel plezier en tot het volgende verslag .
    Dikke kus Ton en Els

• 26 Augustus 2010 - 07:09

Karin:

Annelieke en Mark,

heel veel plezier! Geniet van alles.

Groeten,
    Clemens, Karin, Daniel, Tess en Joy

• 27 Augustus 2010 - 19:58

Oma :

Hallo mark en Annelieke wat gaan jullie een geweldige reis maken.Ondertussen zijn jullie al in AL aangekomen en kan jullie avontuur beginnen.Ik wens jullie een fijne vacantie en tot het volgende verslag.Dikke kus oma.dag dag