New York: the city that never sleeps! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Annelieke en Mark - WaarBenJij.nu New York: the city that never sleeps! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Annelieke en Mark - WaarBenJij.nu

New York: the city that never sleeps!

Door: Annelieke

Blijf op de hoogte en volg Annelieke en Mark

21 September 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Dit is alweer het laatste reisverslag en dat betekent voor ons dat onze reis helaas bijna afgelopen is.

We eindigen de reis in New York!
Ons hotel staat in New Jersey, een stad naast New York. Voor ons is het maar een kwartiertje met de bus voordat we in Manhattan zijn dat is dus ideaal en het is een stuk goedkoper dan in een hotel midden in NY.

In de afgelopen twee dagen hebben we behoorlijk wat gezien. Zo zijn we onder andere naar Times Square en Broadway geweest. Times Square is een kruising waar allemaal reclameborden lichtgeven. Het is een grote kermis maar wel erg leuk om te zien!

Vervolgens hebben we een aantal bekende gebouwen en straten gezien als de Crysler Building, het Flatiron Building, Rockefeller Center en Wallstreet. Om een mooi uitzicht over de stad te krijgen zijn we naar het Empire State Building geweest. Op de 86ste verdieping van het gebouw hadden we een super mooi uitzicht.

Uiteraard hebben we ook een bezoek gebracht aan het Vrijheidsbeeld. We konden helaas niet in de kroon van het beeld komen maar vanaf Liberty Island hadden we een mooi uitzicht op de skyline van New York.

Dinsdag gaan we nog een dagje winkelen en woensdag sluiten we onze reis af met een dagje Central Park.
's Avonds zullen wij dan weer naar Amsterdam vliegen.

Wij hebben het de afgelopen vier weken ontzettend naar ons zin gehad. Voor ons was dit een TOP-reis!! Bij deze willen wij jullie ook bedanken voor al de leuke reacties die wij telkens kregen op de weblogs.

Voor de laatste keer een dikke kus vanuit Amerika!

Mark & Annelieke

P.s. We hebben een selectie van de foto's uit New York op www.picasaweb.google.nl/anneliekejacobs gezet

• 21 September 2010 - 06:42

Agnes:

Nou als ik het zo lees dan is New York wel een toppertje haha.Dan ga ik nu gauw de foto's bekijken. Tot donderdag! Dikke kus.

• 21 September 2010 - 06:55

Agnes:

Tjonge jonge in zo'n enorm bed slaap je vast wel lekker haha. Echt mooie foto's maar wat een drukte van mensen en gebouwen!Ik denk dat je je heel klein voelt als je daar loopt.

• 21 September 2010 - 16:13

Anton Van Der Most:

het lijkt me tijd dat jullie weer eens aan het werk gaan.
    p.s.mooi dat jullie het zo naar de zin hebben gehad
    liefs pa en ma

• 22 September 2010 - 02:03

Astrid:

Fijn dat NY zo leuk is! Ik hoor snel wel alle leuke tips ;)
    Een hele goede terugreis! Tot snel.
    Liefs!

• 22 September 2010 - 09:56

Oma:

Zoals elk verslag was het dit keer weer geweldig.Ga nu de foto's bekijken.Ik wens jullie een heel goede terugreis en zie er naar uit jullie weer te zien in het mooie Holland.Veel liefs en een dikke kus van mij.