Las Vegas, de stad van de casino's - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Annelieke en Mark - WaarBenJij.nu Las Vegas, de stad van de casino's - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Annelieke en Mark - WaarBenJij.nu

Las Vegas, de stad van de casino's

Door: Annelieke

Blijf op de hoogte en volg Annelieke en Mark

06 September 2010 | Verenigde Staten, San Francisco

Het tweede deel van onze reis zit er al weer op. Momenteel zitten we te wachten op ons vliegtuig naar San Francisco, waar ons volgende avontuur begint.

Maar eerst een terugblik op Las Vegas, de stad van de casino's. Afgelopen donderdag kwamen we aan in Las Vegas en waren al gelijk in de taxi afgezet. Een ritje van 10 minuten met de taxi kostte ons 35 dollar!! Belachelijk! Dat begon dus al goed.. Gelukkig was het hotel wel erg mooi en we hadden een grote kamer. We verbleven in het Luxor, een hotel dat in het teken staat van Eypte. Het hotel is gevestigd in een pyramide.'s Avonds zijn we gelijk gaan gokken in het casino in ons hotel.

We hebben in Las Vegas erg gerelaxed. Overdag is daar vrij weinig te doen en bovendien is het te warm (rond de 40 graden) om iets buiten het hotel te doen. Dus we hebben lekker aan het zwembad gelegen. Na twee dagen waren we het zwembad wel een beetje zat. We wilden nog graag naar de Grand Canyon, maar vanaf Las Vegas is dat nog een eind rijden. Dus hebben we een vlucht boven de Grand Canyon geboekt. We vlogen met een sportvliegtuig over de Hooverdam, Lake Mead en de Grand Canyon. Het uitzicht was erg mooi! Alleen hadden we enorm last van turbulentie, dus een prettige vlucht was het niet..

Als afsluiting van het Las Vegas weekend zijn we naar de musical de Lion King geweest die in het hotel naar ons speelde.

Las Vegas is 's avonds erg mooi met alle verlichtingen en shows van de hotels.Het is alleen heel erg duur! Dan maar weer wat rustiger aan doen in San Francisco haha.

We hebben het nog steeds heel erg naar ons zin en willen er nog niet aan denken om weer naar huis te gaan!

De foto's staan weer op www.picasaweb.google.nl/anneliekejacobs (de foto's staan er vanaf dinsdag op)

Een dikke kus en veel liefs van ons!

P.s. Bedankt voor de leuke reacties!!

• 06 September 2010 - 16:12

Agnes:

Hé Mark en Lieke,

Zo te zien is de temperatuur in San Francisco een stuk aangenamer. Ben benieuwd wat jullie daar allemaal gaan bekijken.Veel plezier dus en een dikke kus uit Hoevelaken.

• 07 September 2010 - 16:35

Agnes:

Wow wat een mooie foto's!

• 07 September 2010 - 20:13

Els:

Hoi Annelieke en Mark, wat hebben jullie weer een mooie fotos gemaakt.
    Heeft Mark ook nog wat gewonnen achter de roulette tafel ha ha.
    En wat hebben jullie al veel gedaan ? Wat een ruig gebied waar jullie over gevlogen zijn het lijkt wel een maan landschap. En dat hotel wat een luxe dat zou ook wel wat voor de koningin (Nadine) zijn ha ha.
    Jullie hadden daar 40 graden maar het is hier vandaag net herfst, dus ik denk dat ik toch liever die 40 graden zou hebben.Nou vakantiegangers nog een heel fijne vakantie en tot het volgende verslag ik vind het super leuk ik ga proberen of ik een foto als achtergrond er op kan zetten. hele dikke knuffel Els

• 07 September 2010 - 20:30

Nadine:

Eeeey nichiej!!

Wat een super leuke verhalen en je foto's echt heel gaaf!VEt relaxe hotel kamer zeg:O!!!
    Geniet er nog maar lekkr van!!

Kusssies Nadine

• 08 September 2010 - 12:05

Oma:

hoy Mark en Annelieke het verslag was weer geweldig hebben jullie niets gewonnen dan had je er nog een maand aanvast kunnen knopen.Zouden jullie wel willen he'Nog heel veel plezier en veel liefs.dag dag

• 17 September 2010 - 08:22

Heidi:

In dat hotel hebben wij ook geslapen op ons huwelijksreis,bij de white chapel zijn we voor de tweede keer getrouwd,voor de ogen van tante carole en oom gerrit.In bruidskleding,de hoepel paste nog maar net in de koffer. groeten ons allen uit dedemsvaart .Nog heel veel plezier samen!!!
    Over 6 jaar familie weekend in Amerika,joehoe!!!Heidi